Donnerstag, 27. September 2012

CSI # 38

And here we go with a new challenge from CSI and a sketch from UOAS!

Here is the objekt:

It was so much fun to play with the sketch!

 This page is a comming out! I´m a letters addict! Absolutly! 
I can go on any street sign over, pass on any billboard, without reading them!
When I read a book I must read it done, no matter how bad it is! When I read a exciting book, I can not put it down until I'm not ready!
The rose stands for nature, fresh air and the trees that I need as well.
Reading is essential for survival for me! I need it every day. Just as I need my foot every day. Also the fresh air in my house and to go out. This is my daily routine. Among many other things, of course.

Es hat großen Spaß gemacht, bei dieser Challenge  mit zu machen! 
Mit dieser Seite oute ich mich als Buchstabensüchtig! Ja, das bin ich! Absolut! Und ich bin da wirklich schlimm! Ich kann an keinem Straßenschild, an keiner bescheuerten Werbung vorbeigehen, ohne sie zu lesen! Ich muss jedes Buch zu Ende lesen, egal wie schlecht es ist und mich langweilt! Ich muss wissen, wie es ausgeht! Wenn ich ein spannendes Buch lese, kann ich es nicht aus der Hand legen, ehe ich fertig bin! Alle meine Harry Potter Bücher habe ich mit aufs Klo, zum Essen, zum wickeln und natürlich ins Bett genommen und konnte nicht ruhen, ehe ich fertig war und von vorn begonnen habe, um es dann in Ruhe noch mal zu lesen! ( Hey ich hab nicht gesagt, das ich nicht einen an der Klatsche hab! ;-) ) 
Die Rose steht für die Natur, die frische Luft und die Bäume! Das alles liebe ich sehr und brauche ich jeden Tag! Das alles gehört zu meiner täglichen Routine. Lesen, mein Fuß natürlich und die Natur! Neben den vielen anderen Dingen, die noch so anfallen, wie kochen, Wäsche waschen..... aber damit will ich euch nicht langweilen :-)







Thank you for all your kind words on my blog! 
They mean a lot to me!

Vielen Dank noch für all die lieben Kommentare hier auf meinem Blog! Sie bedeuten mir sehr viel und erfreuen mein Herz!

But please stop by and look at my husband! He also take time for the sketch and his LO is just amazing! We had so much fun the last day together at our tables! When he is with me, I am even daytime creative!  I'm so blessed with this men!

Und schaut doch bitte unbedingt noch bei meinem Mann vorbei! Auch er hat diesmal mit gemacht und sein LO ist einfach nur der Hammer! Wir hatten die letzte Tage soviel Spaß zusammen an unseren Tischen! Wenn er bei mir ist, bin ich sogar tagsüber kreativ! Er ist wahrlich ein Segen für mich!

Kommentare:

  1. Love all the bits and pieces on this layout and your mix of tecniques!
    And how blessed are you who have a husband to to crop with - I just visited his page and loved everything about it!

    Thank you for sharing your page with us at OUAS!

    AntwortenLöschen
  2. You are adorable!! I love your blog- very positive. I was hoping that you would check mine out, read it, and follow me if you like it!! That would be SUPER!

    www.enjoyingtheepiphany.com

    Positively,
    Sarah

    AntwortenLöschen
  3. Gorgeous take on the challenge. Love the book pages, the little pieces of paper and tags. Nice use of white space. Thanks for playing with us at OUAS.

    AntwortenLöschen
  4. great team:)))) Thanks so much for playing along with us at OUAS!

    AntwortenLöschen
  5. Absolutely gorgeous layout with perfect techniques and lovely journaling about your daily routine!!! Thank you so much for playing along with us at OUAS!!! WOOOOOW Ich finde es geil, dass dein mann scrapbooking mitmacht!!!!!

    AntwortenLöschen
  6. Beautiful layout! love all the layers! Thanks for joining along with OUAS :)

    AntwortenLöschen