Dienstag, 13. März 2012

Kritisch

Meine Team Kollegin Stephanie hat mich auf die Idee gebracht, mal wieder bei verschiedenen Challenges mit zu machen.

Dieses LO habe ich für die Challenge auf Berry 71 bleu gemacht.
Es geht darum ein Layout über dich selbst zu machen und was du besonders gut kannst.
Wenn es etwas gibt, das ich wirklich gut kann und was ein Teil von mir ist, dann das, das ich immer kritisch bin. Das ist nicht immer gut, aber ich kann nichts dagegen tun. Das bin ich.


This LO I did for the challenge to Berry 71 bleu.
The idea is to make a layout about yourself and what you can especially well.
If there is anything I can do really good and what is a part of methen I'm always critical. This is not always good, but I can not help it. That's me.




Ah und ich seh grad der Sketch passt ja perfekt zu der Challange von Scrapping Everyday Miracles. Dort solltet ihr auf jeden Fall mal vorbei schauen!

Ah I see now that the layout is perfect for the challange of Scrapping Everyday Miracles fits!
You should definitely check it out there!

Kommentare:

  1. Maria, I love the distressed vintage look of your layout! All the little touches are so perfect. Thank you so much for entering our challenge at Scrapping Everyday Miracles. I hope we see you for other challenges too!

    AntwortenLöschen
  2. You have a unique style! Beautiful work!Thanks for sharing it with us at B71B & OUAS!

    AntwortenLöschen
  3. Oh how neat! Tks. for playing along with us at OUAS!

    AntwortenLöschen
  4. Awesome photo and great page! Thanks for playing along with our challenge at OUAS!

    AntwortenLöschen
  5. I can relate to what you're saying because I tend to be critical of myself too. Your photo is so cute! I like the sassy look you have. :) Thank you for participating in our challenge at SEM!

    AntwortenLöschen
  6. I love this. So beautifully done!

    AntwortenLöschen
  7. Oh Maria, you certainly work with the Vintage look really well. Love this layout. Thanks again for joining s over at SEM.

    AntwortenLöschen
  8. I love your layout it is so wonderful to look at! Thanks for joining us at Scrapping Everyday Miracles.

    AntwortenLöschen
  9. Love the fun vintage look of this layout. Super job! And...I also really appreciate your honesty in the title;o).

    AntwortenLöschen
  10. This layout is beautiful. I think a lot of artists are critical of their artwork, we want perfection :) I love how you used the unique and vintage style to really say who you are! Thanks for joining us at SEM

    AntwortenLöschen
  11. This is a realyy beautiful layout and I just love it! Thank you so much for joining in on the fun at SEM

    AntwortenLöschen
  12. OMG this is absolutely stunning! love it! Thanks for participating in our SEM challenge.

    AntwortenLöschen